Продавець Інтернет магазин Тепло Вашого Дому розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
212 відгуків
ТЕРМОРЕГУЛЯТОР В ПОДАУНОК  КОЖНОМУ ПОКУПЦЮ! АкциЇ та знижки  Детальніше про АКЦІЮ

Компанія тимчасово не приймає замовлення та повідомлення

+380 (63) 201-73-33
+380 (99) 663-03-50
Тернопіль.Вул Об'їзна 12/2 .Ринок західний або Філія Вул 15 Квітня 5 а, Тернопіль, Україна
интернет магазин Теплих підлог

Модулі з масиву. (цікаві статті)

Модулі з масиву. (цікаві статті)

Сьогодні стилізація житлового простору або окремих його елементів під ренесанс, класицизм і бароко – одна з найактуальніших течій в дизайні інтер'єру квартир і будинків. І вишуканий геометричний малюнок модулів з масиву в даному випадку виступає як посередник, здатний примирити старовину з вимогливою сучасністю, змусити стіни заговорити абсолютно по-новому.

Історія одного слова.

Ми звикли називати паркетом вузькі дерев'яні плашки, які мільярдами штук випускаються деревообробними підприємствами, а потім вкладаються ностальгічною «ялинкою» або квадратами, і навіть не підозрюємо, що спочатку паркетом називалося щось зовсім інше... Коли Король-Сонце наказав встелити підлоги Версаля деревом, і на суд монарха був винесений малюнок з повторюваних квадратних мотивів, кожен з яких був утворений укладеними певним чином масивними дубовими дошками. Цей малюнок сподобався не тільки Людовіку IV – так званий версальський набір і зараз користується любов'ю дизайнерів.

Незабаром на підлозі парадних залів Версаля з'явилися перші в історії модулі з масиву. Основу для такого модуля робили з дуба, а зверху наклеювали або приколачивали широкі масивні дошки з різних порід дерева (а пізніше і зі вставками з оздоблювального каменю), що формують геометричний орнамент. Потім модулі укладалися на стяжку і скріплювалися один з одним. Завдяки застосуванню модулів, паркетників вдавалося вирішити відразу кілька завдань. По-перше, такий спосіб укладання значно полегшував копітка праця майстра. По-друге, міцне і досить товста дерев'яна підстава чудово поглинало звуки та зберігало тепло. По-третє, на надійних щитах дошки, з ювелірною точністю підігнані один до одного, обіцяли століттями зберігати своє взаємне розташування. І саме модульний підлогу з дерев'яного масиву спочатку називали паркетом. А походження цього терміна побудовано на досить красномовною для часів абсолютної монархії асоціації. Французьке слово parquet – це зменшувально-пестливе від слова parc, що позначав обгороджений дерев'яний подіум, де вершилося правосуддя. Залишається тільки гадати, чому дубові модульні щити нагадували королівським паркетникам той самий подіум. Втім, дуже скоро слово «паркет» знайшло і інші відтінки сенсу. Але... про все по порядку.

З глибин віків.

Аж до XVII століття європейська аристократія гордовито ступала по прекрасному, але холодного мармуру палаців чи брутальним, міцним, масивним дощок лицарських замків. Нововведення, запроваджене по милості Людовика XIV у Версалі, прижилося – кожен, хто мав матеріальну можливість наслідувати королю, прагнув відтворити у себе в особняку дух королівської резиденції. Але... Скоро казка мовиться, та не скоро діло робиться. Масивна дубова дошка, яка потрібна для виготовлення модулів, як у Версалі, вимагає тривалої підготовки – одна тільки сушка займала часом кілька років. А мода швидкоплинна – вона жадає миттєвих дій. І французькі червонодеревники швидко знаходять вихід з положення: вони пропонують увазі панів малюнок у вигляді зірок, які викладаються з ромбовидних шматків масиву. Такі «деталі» вимагали куди менш тривалої сушки, ніж масивна дошка, і обробляти їх було набагато простіше. Одним з перших «зірками» покрили підлогу знаменитого Château de Maisons.

Натхнення справжніх творців межі невідомі. Слідом за «зірками» намічається повернення до прямокутним формам – але вже не в масиві, а в мініатюрі. Зароджується те, що ми називаємо «паркетом» зараз. З невеликих дощечок всіляких кольорів, розмірів, порід дерева створюються найрізноманітніші малюнки. Технологія укладання паркету (тепер вже це визначення поширюється не тільки на масивні модулі, але і на будь-новомодний підлогу з дерев'яних фрагментів) прийшла з будинків французької знаті. До XVII століття у палацах багатьох вельмож підлогу укладали черепичними плитками. Вони мали шип і паз, за допомогою яких майстер міг легко і надійно фіксувати сусідні черепиці один щодо одного. Окремі плитки закріплювалися кованими цвяхами. Це відшліфоване століттями мистецтво допомагало тепер кріпити до основи не кераміку, а невеликі дощечки. Незабаром до прямих лініях приєдналися витончені вигини. Сотні ромбів, зірок, квадратів вступають в розбурхують уяву комбінації з фігурними розетками, бордюрами, химерними орнаментами.

А далі – масивні модулі і художній паркет починають переможний хід по Європі. Замки Фонтенбло, Субиз, Шантильї, Гожак, королівський палац Тюїльрі, монастир Шартрез, вітальні придворної знаті... Паркет досить швидко поширився по замках Франції, а потім і Німеччини. Цьому чимало посприяла стаття, опублікована в 1672 році в газеті Mercury Galant: вона проголосила, що відтепер паркетна підлога замінить собою розкішні килими, збирають бруд з благородних ніг. Коли ж англійська королева Генрієтта Марія, дочка Генріха IV і вдова Карла I, після Реставрації покинула межі рідної Франції, кинувшись до туманним Альбиону, мода на паркет міцно увійшла і в англійське мистецтво декорування приміщень. Спочатку паркетом були покриті підлоги житла англійських королев – Сомерсет-хаус, незадовго до цього пережив перепланування. А потім і по всій Англії тверда хода лордів і перів зазвучала м'якше на витонченому малюнку паркетних підлог.

Ігри чистого творчості.

Час було милосердно і до масивним дубовим дощок, і до вигадливих малюнків старовинного паркету. Те, що було винесене вихором історії і стерто підошвами багатьох поколінь людей, відновили реставратори. І тепер, проходячи по залах німецьких, французьких чи англійських замків, ми можемо поринути в ауру розкоші і витонченості минулих часів. Історія розвивається по спіралі. Цей закон поширюється і на дизайн інтер'єрів. І сьогодні, коли технології деревообробки здійснили ривок вперед, стає можливим і як ніколи актуальним повернення до витоків.

Колись, в спробі якнайшвидше повторити пишнота королівських залів, майстри-червонодеревники прагнули зменшити розміри фрагментів, з яких збирався рисунок підлоги. Індустріальний XX століття стандартизував і загнав у рамках масового виробництва те, що починалося як мистецтво, тонка майстерність. Тепер паркет вистилається мільярдами квадратних кілометрів, і їм уже нікого не здивуєш.

 

А ось технології якісної і передбачуваною апаратної сушіння масивної дубової дошки з'явилися відносно недавно – і принесли з собою нову моду. Моду на сиву старовину, на міцне, надійне і живе масивне дерево. Адже технічний прогрес за кілька місяців дозволяє домогтися від деревини тих же високих експлуатаційних і естетичних якостей, над якими королівські майстра билися деколи по кілька років. Масивні модулі з дуба дозволяють відтворити старовинний замковий антураж в дизайн-проекті заміської вілли або надати особливу виразність інтер'єру міської резиденції. Благородна стримана класика модулів «Версаль», «Buckingham», «Бордо», «Шантилье», «Пьерфон» додасть непомітний шик істинної розкоші інтер'єрним рішенням, тяжіє до бароко, або врівноважить строгість ренесансу. Модулі на основі квадратів, що складаються з масивної дошки різних відтінків, за велінням музи істинного художника можуть стати домінантою в лаконічному інтер'єрі або ж вступити в неповторний консонанс з вигадливим малюнком стін.

У Росії сьогодні такі модулі виготовляє компанія«Файнэкс» (Finex) - міжнародний виробник підлогових покриттів преміум-класу. Кожен модуль – це невичерпне джерело натхнення. І технології виробництва незмінно стають на службу творчих поривів дизайнера, забезпечуючи виготовлення модулів за індивідуальним замовленням. Тому, спираючись на класику, ви можете сміливо придумувати малюнки, які і не снилися королям. Наприклад, взявши за основу класичний замковий малюнок (скажімо, «Версаль») і змінивши завширшки всього декількох фрагментів, ви додасте інтер'єру абсолютно інше звучання, створите нову геометрію.

Величезний простір для творчості і надає можливість пограти кольором деревини. Приміром, технологія копчення, яку використовує «Файнэкс», дає можливість стабільно отримувати три рівня насиченості кольору – «смок лайт», «смок», і «смок дарк». А фарбування натуральними пігментами не тільки надає в розпорядження дизайнера широкий колористичний ряд масиву, але і на відміну від звичайного тонування, забезпечує стійкий і здатний до самовідновлення колір. А якщо натуральну палітру дубових дощок збагатити за рахунок вкраплень венге, горіха, мербау, мореного або підкопченого дуба, то динаміку інтер'єру можна змінити докорінно. Поєднання різних модулів, колірні плями – колекція масивних модулів дає величезний арсенал засобів для зонування простору, посилення акцентів, створення домінант. Граючи з розміром модулів, можна врівноважити об'єм приміщення, зробити його більш затишним і навіть величезний відкритий простір лофта прикмет людини, як бажаного гостя. А скільки можливостей надає гра текстурами!

Постарені поверхні, штучно створені вибоїни, імітація грубої роботи рубанком – все це об'ємно, рельєфно і випромінює неповторне живе тепло. Вкраплення великих і дрібних сучків ще раз підтверджують: це дерево – живе. При виготовленні масивної дошки компанія «Файнэкс» використовує як технології ручної обробки (тесання, стругання, брашірованіе (структурування), шліфування, полірування), так і найсучасніше обладнання від провідних європейських виробників.

Нерукотворна розкіш.

Нові технології не тільки відродили дух часу, але і пророкують йому довге нове життя. Крім благородної краси, сучасні модулі з масиву відрізняються і неперевершеними експлуатаційними якостями – цьому приділяється особлива увага. Ці підлоги практично не знають зносу. Дерево дуба, від природи тверде, піддається спеціальній обробці, яка підвищує його зносостійкість. Цикл виготовлення масивної дошки надзвичайно складний і у різних виробників може включати десятки технологічних операцій (наприклад, у «Файнэкс» – від 15 до 23), багато з яких виконуються вручну. Але гра коштує свічок! Фаска у верхнього підстави масиву не тільки виключає відколи кромки дошки. Вона дає вражаючий ефект. Глибина малюнка, рельєф кожної дошки стає відчутним, дерев'яна підлога сприймається як результат копіткої ручної роботи. А інтер'єр, як за помахом чарівної палички, знаходить риси благородства і розкоші. Масивна дошка досягає в товщину 2 см і у низки лідируючих виробників має складний профіль, геометрія якого забезпечує щільну стикування дощок. Така підлога не скрипить і не просідає.

Окремої уваги заслуговує захист шедевра, втіленого генієм дизайнера і умілими руками майстра-укладальника. Довге життя підлог з масиву забезпечує якісне фінішне покриття. Нанесене в заводських умовах воно є більш зносостійким, ніж покриття, яке наноситься в домашніх умовах. На свій смак можна вибрати матове або шовковисто-матове масло з воском або вишуканий і ніколи не виходить з моди лак. Колишній донедавна в безумовному фаворі лак своїм прохолодним блиском на контрасті відтіняє тепло натурального дерева. А суміш з натуральних масел і воску, навпаки, дає деревині приглушений благородний блиск, проявляючи рельєф поверхні масивної дошки. Сучасне фінішне покриття не тільки забезпечує масивній дошці високі естетичні якості, але і істотно спрощує її повседневныйуход і відновлення. Після нескладних процедур благородне дерево знову м'яко грає своїми природними фарбами, підкреслюючи красу і витонченість створеного дизайнером малюнка.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner